Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 28 Οκτωβρίου 2020

ΑΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ

 Αγαπημένε μου ΔΙΔ-άσκαλε


Ελπίζω αυτό το γράμμα να σε βρίσκει καλά, χαρούμενο και γεμάτο στην καθημερινότητα σου και την καρδιά σου γεμάτη συναισθήματα και το γνωστό πάθος που έχεις για ζωή.

Σου γράφω γιατί έχουμε καιρό να τα πούμε και θυμήθηκα που μου είχες πει να σε θυμάμαι και να σου λέω τα νέα μου καθώς αυτό σε χαροποιεί και δεν σου κρύβω ότι και εμένα με γεμίζει αν και δεν έχω πολλές φορές πολύ χρόνο.

Εδώ τα πράγματα είναι ήρεμα και η καθημερινότητα γεμάτη.

Από την τελευταία φορά που μιλήσαμε όλα πλεονάζουν στην ζωή μου και μου περισσεύουν, ας τα πάρουμε όμως από την αρχή.

Όσον αφορά τα επαγγελματικά μου, πάλι καλά κάνω 2 δουλειές πράγμα που δεν μου αφήνει τον χρόνο να σκεφτώ ότι έχω ξεχάσει με τι πραγματικά ήθελα να ασχοληθώ και έτσι δεν μελαγχολώ για την παιδικότητα που θυσίασα για να βγάζω αρκετά χρήματα που φτάνουν για τον ελεύθερο χρόνο που έχω. Αυτό με οδήγησε στο να έχω φαγητό στο ψυγείο καθώς όλα τα χόμπι που είχα (δεν θυμάμαι η αλήθεια ποια είναι) κόστιζαν και έτσι έχω εξασφαλίσει το καθημερινό τοστ που χρειάζομαι για να αντεπεξέλθω στην όμορφη και γεμάτη μέρα μου. 

Πάλι καλά, η δουλειά φτάνει για όλους και περισσεύει σε σημείο που πολλές φορές γεμίζω και τα κενά μου, πράγμα που εκμεταλλεύομαι σαν αφορμή για να πάρω έναν καφέ παραπάνω και να συνεχίσω το απόγευμα μου αθλούμενος με ελαφρό τζόκινγκ για την επόμενη εργασία μου καθώς και το λεωφορείο έχει να κάνει το δρομολόγιο του.

Από κει και πέρα, τον ελεύθερο μου χρόνο κάνω ένα μπάνιο να ανανεωθώ και δοκιμάζω την άνεση του κρεβατιού μου το οποίο λόγω ειδικής τεχνολογίας μου γυμνάζει την πλάτη τόσο αποτελεσματικά που κάθε πρωί σηκώνομαι πιασμένος. 

Τις μέρες που δεν δουλεύω, πάντα υπό την ετοιμότητα ότι μπορεί και να δουλέψω, παρακολουθώ πολλές ώρες ιντερνετικά, ευέλικτα σεμινάρια μέσω video για διάφορα θέματα όπως την μαγειρική, μηχανολογία, την αγορά πολυτελών σπιτιών, το ζευγάρωμα σουρικάτας ως γενικές γνώσεις για να είμαι καταρτισμένος μέχρι που μαζεύομαι με την παρέα μου και κάνουμε και ομαδικά sessions, ο καθένας βέβαια από το κινητό για να μην ενοχλεί τον άλλο.

Διακοπές σπάνια θα πάω καθώς τα σεμινάρια που προαναφέρθηκαν απαιτούν πολύ χρόνο επομένως αν τύχει πάω μέχρι την οικογένεια μου μια επίσκεψη καθώς για λόγους εθνικής υγείας δεν κινούμαστε εκτός περιοχής.

Ο κόσμος έχει αποκτήσει μια άλλη ζωντάνια, οι άνθρωποι είναι ήρεμοι, δεν μιλάνε μεταξύ τους παρά μόνο για να ευχηθούν ο ένας στον άλλο και να τον στείλουν σε κάποιο διάολο (μάλλον περιοχή / χωριό πρέπει να είναι για αναψυχή ή ιστορικής σημασίας τόπος // έχει καθιερωθεί από τους παππούδες μας η φράση).

Σε γενικές γραμμές η ζωή είναι πιο απλή, λακωνική , ''τόσο όσο'' που λένε και είμαστε ευτυχισμένοι αφού δεν ζούμε την ζωή που σκεφτόμασταν ότι θέλαμε και ζούμε μια ζωή τόσο όσο μας άφησαν να σκεφτόμαστε.


Εύχομαι να τα πούμε συντόμως


ο αγαπημένος σου 

ΔΙΔ-άσκαλος 65 χρονών 

(αν ζω μέχρι τότε)


Υ.Γ.

Μην σταματήσεις να κάνεις ότι κάνεις γιατί αν την στείλεις αυτήν την επιστολή, μόλις την διαβάσω ξανά στο δικό σου μέλλον που εγώ θα είμαι παρελθόν θα βρω μια μηχανή του χρόνου και θα έρθω να στην βάλω εκεί που ξέρεις να δεις πως θα ξεπιαστεί η πλάτη σου.......

Χρόνια πολλά και να λέτε και κανα ''ΟΧΙ''

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου